Evenement

Customer Readiness: Ben je klaar voor je klant?

Klanten zijn beter geïnformeerd dan ooit tevoren. Ben jij er klaar voor?

Klanten zijn steeds verder in hun buying journey voordat ze een leverancier benaderen, besluitvormingsprocessen worden complexer en nieuwe product introducties volgen elkaar sneller op. Hoe zorg je ervoor dat je professionals en adviseurs op het juiste moment over de juiste kennis beschikken om waarde toe te voegen voor de klant? En hoe creëer je een cultuur waarin continu leren vanzelfsprekend is?

Voor wie interessant?
Ondernemers, Directeuren, Managers en Marketeers, en voor iedereen die een team aanstuurt dat klanten adviseert..

Kom naar deze speciale masterclass op donderdag 16 april 2020.

Eelco Cremer en Ron van der Maarel, partners van MC Readiness nemen ons deze middag mee in de wereld van customer readiness.

Eelco en Ron hebben samen meer dan 40 jaar ervaring met het trainen en begeleiden van organisaties met professionals.

Programma

14.00 - 14.30     Inloop

14.30 - 16.00     Masterclass deel 1

16.00 – 16.15     Pauze 

16.15 - 17.15       Intervisie op een customer readiness uitdaging 

17.15 - 17.30       Debrief

17.30 – 18.00     Netwerkborrel

Gezamenlijk gaan we onder hun leiding aan de slag met de volgende 5 onderwerpen:

  1. Wat is customer readiness in welke plek neemt het binnen een organisatie in?
  2. Wat zijn kritische succesfactoren?
  3. Hoe belangrijk is de ontwikkeling van kennis en vaardigheden van professionals?
  4. Hoe ziet een customer readiness traject er in de praktijk uit en welke investering vraagt het?
  5. Hoe creëer je als manager een coaching cultuur waarin continue leren en ontwikkelen vanzelfsprekend is? 

Je gaat naar huis met inspiratie en tips die je direct toe kunt passen in je eigen organisatie.

Aanmelden

Klik hier om je aan te melden voor deze workshop. Er verschijnt dan een aanmeldformulier op je scherm.

 

(Beeld:: Headway on Unsplash)

Meld je aan voor onze nieuwsbrief