Weet jij het? Wat mag online marketing eigenlijk kosten? Goede vraag, die ik vaak hoor van groeiondernemers uit ons netwerk. Het is een gebied dat zich razendsnel ontwikkelt. Je weet niet altijd zeker of je jouw online marketing euro wel effectief besteedt. Geef je wellicht geld uit aan de verkeerde dingen? En hoe dan wel?
Daarom gaan we tijdens een speciale workshop op 11 maart luisteren naar de jonge generatie! Die opgegroeid is en leeft met social media.
Gebakken lucht
“Ik heb het gevoel dat er meer uit kan komen. Daarom kan het niet anders dan dat ik het zelf wat beter ga begrijpen. Graag in ondernemerstaal. Oftewel, wat snijdt hout en wat is gebakken lucht? En als we dan toch bezig zijn: hoe doen wij het eigenlijk met onze online performance en ikzelf met mijn LinkedIn-profiel?”
Speciaal voor deze groeiondernemers organiseren wij op 11 maart 2019 van 15.00 tot 17.30 uur een bijzondere sessie. Bijzonder omdat de jonge generatie, student Bas Grund, en een oude rot in het vak, Nico de Jong, in ondernemerstaal ons gaan leren wanneer je geld weggooit en wanneer je effectief je geld investeert in online marketing. Aan de hand van praktische voorbeelden, cases en tips.
Voor wie?
De inschrijvingen zijn gesloten.